nak klik pon bolehlah =)

Tuesday, April 13, 2010

kecuakan melanda...

tyme cutiey2 gini...ak plg fobia ngn 1 "bnde" nie...kalau ak g dapor pon, ak wat2 x nmpk jer khadiran "bnde" nie...sob3...tkotnyer nk dekat...nk tau pe mnde?? hahahah...tuh hah incik penimbang berat badan.....mne idaknyer...bru 2 ari duk umah...berat aku dah naek 5kg..ingtkn ade techncal probs ngn pnimbang tuh...try la jgk 2/3x...atlas...yeah!! positive 5kg...heee...klau kt uni pnyelah susah nk naek berat bdan...pasth asyk lapar jer...tp kt umah...asyk rase nk munth jer sbb kyang...hoho...ops...ak ptot ckp alhamdllah lar rite..ALLAH still bg ak pluang nikmat tuk mkn =) nk taw cane bleh mndadak berat ak naek?? haha...meh2 nk story sket....

1. smp2 jer kt umah ak fist p trjah peti ice...mak kate mnyak chocs tuk aku...bile bkak jer...mak aiii...mmg mnyak gilos...besh2...ske2...sbot la chocs ape aku nk...sume ade...da la size yg beso2 jer sume...hahaha....

2. mak ckp, angah p potong buah mgge..sume org da mkn...tuh tuk angah pnye sowg...aku pon orite jer...p dapor tgok 3 bijik besor tuk ak sowg? haiyakkkk mummy ak nie...mmg suh ak mlantak hbs lar...hii

3. mlm td, ayah msok bilek aku..."angah , try dis" aku pon tgok la ayah pgang chocs bar yg nmpk menarik n cdap...ayah kate chocs tuh bes cz pnoh ngn roasted almond...ak pon bajet nk gigit sket jer la...cz sgt kyang dat tyme..tp...soda2 den da hbskan sume...hahahaa...

4. ayah balik jer keja, ayat die yg dr dlu smp skng x pnah brubah ..." angah, jom kite g minum ptg" ...oh noe....fllow jer la..=p

5. smlm ptg, mak aku msok bilek aku ajak p jusco...ak tnyer.."nk beli ape? angah tgok byk jer brg dlm peti ais...mak ayah kn bru jer beli brg" ...nk taw pe mak ak jwb?? ..."ayah kate angah suke mkn...kne tmbah mnyak lg mkanan" oish...begitukah? ok, ak pon worite jer la...

~no wonder la rite nape berat aku naek...mst aku jd gumuks mcm wktu skola dlu psnie...brsedie la whai liyana dan jganlah kamu dekati "incik penimbang berat" krn kmu pasti akn menangs ketakotan...huuhuu.. inilah prempuan...takot dgn kenaikan berat =) ~

p/s: ak kene keja la gmaknyer gini...lau idak, asyik ke dapo mncarik mkanan jer la aku...huhuhh...tp...mnyak maa cite besh kt tv...cannot2...duk umah jer la...tp kene dsiplinkn diri...yeahaaaa=)..(@_@)

3 comments:

  1. yana, aq cabar kau kekalkan kenaikan berat badan. haha~

    ReplyDelete
  2. heheehe...kekalkan knaikan berat bdan?? ok...ak x nk sahut cbran tuh....hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehehe... x perlu sahut...

    acah ko je...

    background baru ni nampak
    feminine ehe ehe ehe

    ReplyDelete