nak klik pon bolehlah =)

Monday, May 17, 2010

aku x paham (+_+)

alhmdllah...status aku kt "pharmacy en.azahari" da jelas! hepy giler...sukur sgt...heheheh...=)

act, aku sbnrnye x brtujuan nk ckp pasl status postg aku or pape pon...tp tbe2 tgn aku diasak2 utk menulis smtg yg trjadi kt diri aku...even this thing mmg sllu brlaku dlm idup aku, tp bile makin dewasa baru trase makin x puas hati dan sy ingn mmberontak!!..heheheheh (ayt x boleh g tol)...hihi

gini citenyer...smlm ade org share smtg ngn aku...ni bkn kes nk ngumpat ke or nk ngutuk org...pe yg dishare tuh adelah perihal diri aku jgak...dan aku tahu niat murni org itu bkn utk mengapi2kn kami tp hnye inginkn kepastian dr aku empunya bdan...adoo.....pasl bnd sekecik ni pon aku x leh lelap mate mlm td...halmaklumlah...aku jenis berpk2 ttg pndgan org laen sal diri aku apth lg bnd itu x benar same skalik!!!!

aku sbnrnyer mmg mlas nk ckp sal outsiders kt cni...tp aku rase aku mahu share pe aku rase...pndgan aku...memndgkn ni blog aku...jd kpd org brkenaan, tlg la phm...afta bace bolg saye plsh la kunci mulut n jgn ckp smtg yg anda sendrik x tahu puncuk pngkalnyer...sekian utk anda!!!=)

"kdg2 ape yg anda bace" x same dgn ape yg tgah trjadi dan ape yg sdg brlaku...jd anda jgn la memandai2 buat kptsan sendrik nk pi cite bnd x betol...aiyokk....maybe niat anda sgtla murni...sy tidak kisah...tp bile smp ke pgthuan sy, sy jd sgt kisah dgn niat murni anda itu...sbb ape? sbb bnd itu x betol...hihihi...memndgkn mood sy nk marah memg xde..apth lg sy bkn la PENDENDAM...sy ulg skali lg...sy memg bkn PENDENDAM...jd, sy halalkn semua bnd yer...tp pls la...betol sy ckp nie...jgn ckp bnd yg anda sndrik x tahu pe yg sdg brlaku from A-Z...apth lg kite ber2 kenal sesme sndrik pon idak kn...ish2...sy hrap anda brpegang kpd prinsp anda "aku x kco hdup ko, ko jgn kco hdp aku"....

liyana marah?? ohhh...tidak same sakli...hnye sedey dan kecewa dgn sikap anda...sy suda berkorban smtg tuk anda sblm ini tp...oh...sy tidak kisah krn sy rase byk lg bnd yg ptot sy kisahkn skng ini..heheh...

oklar...sy trase mahu mandi dan solat~

p/s: klo anda trase, tlg la jgn mlaenkn anda btol2 trlibat dlm kes ini...(-_-)

No comments:

Post a Comment