nak klik pon bolehlah =)

Saturday, September 15, 2012

patah dan tumbuh

 salam...
beberapa minggu yg lalu which i cant remember the exact date either 6/7 Sept (poor me), sahabat sejati aku dah pun fly ke UK for his license aviation engineering selama 2 and a half years. even pejam celik pejam celik je masa, tapi nak biasakn diri mula2 bukan senang. farid pergi waktu aku dekat australia. so, bila balik malaysia dia dah takde. kalau tak mesti dia akan bersama mak ayah tunggu aku dekat airport. hm, no worry, semua pasti baik2 saja. im inspired by him. farid suruh further study dekat Oxford lepas ni sbb jarak 40mins je dari tempat dia, which is Bristol. insyaallah kalau diizinkan, aku bakal ke sana tahun depan right after habis belaja. hadiah sempena berjaya menghabiskan degree. hehe. 


awan tuh cantik =)  




bagilah aku 1000 babies pun still i love them. muahxx!!
mak ayah selalu gurau kata yg bestfren aku ada 3 org je which are farid, kakak and adik. n now, even farid dah jauh but still i have this 2 cute babies with me. just dah takde abg farid nak bawak si kembar pergi Jusco lah lepas ni T_T

No comments:

Post a Comment