nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, August 18, 2010

die adik saya...

salam...skarang nie jam tepat pukul 10pm...hurm, sedih...sebak...sume prasaan bercmpur baur...betol la org kate...air dicincang x kan putus...hukhuk...mlm ni adik aku akn "terbang" tggi utk further his study dkat universty of nebraska, lincoln...huwaaa....aku pn tataw nape aku ade dkat UIA saat ini n x dpt antar die...hurmm...tuntutan sbg plajar jurusan farmasi sgt berat smpaikan adik sndri pn aku x dpt nk antar...

:: biarlah sekerap mane pn kitorg sllu bergaduh...n aku sllu marah die...tp sapela x syg adik sndrik kan...sgt trase wooo bile die x de...maybe mak ayah lg la trase ketidakhadiran die kt umah nti =(..mggu lpas aku smpat balik KL n kitorg dapt gather rmai2 1 fmly tyme berbuke puase..nk tggu moment mcm tu lg, kne la tggu 2 tahun akn dtg...CDHNYERRRR (T_T) ::

TO ADIK, blaja rajin2...strive as bes as u can n bwak blik sgulung ijazah ok n jd seorg muslim sc.actuarist yg plg hebat =) angah, along, mak ayh, abg n ayib oweys doakn da bes tk adik...ade rezeki kte jmpe kt sane nti ok....heeeeee..

No comments:

Post a Comment