nak klik pon bolehlah =)

Tuesday, August 16, 2011

adik saya dah pandai meniarap

salam=)

dah lame betol rase x update blog. hehe. skarang ni hari2 aku full dgn aktiviti yr berulang tiap hari. even penat sket tp enjoy and hepy. pagi2 pergi kerja ngajar budak tadika then around 1pm balik rumah tolong mak jage si kembar kakak and adik. aku lebih rapat ngn si adik. mak pulak ngn kakak. tp aku syg woo due2. mate dorg besar, bau wangi, pandai senyum and comel giler. huhu. petang2 ayah and along balik mmg sah due budak techit nih kene gomol2.

semalam farid suggest aku ajar dorg meniarap since dorg due mmg dah tunjuk step bakal meniarap x lame lg. then aku buat lah eksperimen dkt adik and mmg betol die suke meniarap even aku kne pegang lah ketiak die. kang x pasal2 patah riuk lak badan die. naye T_T



tengah relax bersandar


mule menunjukkan aksi ingin berpusing



keadaan selepas meniarap. lemas katenye ;p

ops sory lah gambar adik meniarap x dapat nak snap sbb tyme tuh tangan duk hold ketiak comel die tu. hehe


p/s: mak kate dorang due dah pangkat anak aku. bukan adik. tapi x pe. berlagak mude. hehe

1 comment:

  1. Hey yana. Saya dah tukar nama blog saya kepada kuncuphere.blogspot.com. Just to inform. Feel free follow blk ye hehe.

    ReplyDelete