nak klik pon bolehlah =)

Monday, August 1, 2011

kembar ooo kembar

salam = )

salam ramadhan utk semua. semoga kite mndapat rahmat and keampunan dlm bulan yg mulia ini.

ok then, back to my main topic iaitu kembar. 20 tahun bbrapa bulan yg dulu, my parents dikurniakn anak lelaki kembar. so, aku pn dgn sah mndapat adik lelaki kembar. hehe. bawah ni gambar adik lelaki aku. comel kn? aku tahu yea. thanx. haha. mak aku sejurus selepas kawin, beliau mmg sudah tidak bekerja. so, all the things related to menjaga anak ayah aku pass to my mum. so, now she's the expertise on this field stlah berjaya mmbesarkan kami 5 beradik. ;)

adik2 aku ni mmg waktu kecil slalo dapat award "bayi comel". im wondering now y makin besar makin hilang kecomelan dorg tuh. opps. haha.
ok. now, move to the second topic which is related. sedari kecil kami ade rakan sepermainan and salah sorg from them dah pun berkahwin and baru shaja mndapat anak kembar. both them inspektor polis. and dorang hope sgt my mum yg akan jage anak dorg. haha. aku lak yg ekseted lebeh. mule2 my mum refused but bile pkir nak menolong, at last she agree. =) starting from tomorrow, both them will become "anak angkat or maybe cucu angkat" family aku. =)






alololo tomeinye die senyum. qaleesya and qaisara =)


(curik gmbar dr FB mama dorg)




aku mmg ekseted lebih sbb dah lame kn x de budak kecik dkt rumah. hehe

No comments:

Post a Comment