nak klik pon bolehlah =)

Monday, September 26, 2011

random

assalamualaikum

puiiiiiih.puuuuuuuuih. oke. gaya macam meludah tapi actually baru lepas hembus semak samun dalam blog. hhaha.aku lupa aku ada blog actually. dats the main reason y my blog is not updated. jujurnya, aku takde story nak molly. just to inform, now im in clinical year for my course. orang laen sibuk dah tangkap gambar konvo, aku baru masuk 3rd yr. sobsob. eh2. aku x pernah repeat yr or sem. duration degree aku is 6 yrs. (2 taon matriks+4 tahun dgree). takpe2. biar lambat asal selamat. dis sem jadual aku agak x pack compare to last2 sem. buat, the credit hours remain the same. dis sem less lab, so, less report. but, seniors said that our subjects will be more tougher and harder compare to before. let it be. baru style blaja benda susah kan. adventure sikit. *ok, tipu*

stop talking abt study. agak boring and memualkan sbb skarang mood nak duduk rumah and jaga baby2 aku brape di tahap puncak alam. *rindu tahap gaban*. Scholar dah dapat. puasa 6 dah habis. yuran dah bayar. buku semua ayah sponsor. duet scholar spend untuk belanja je. tapi, sesen pun aku x withdraw lagi sbb my mood is not into shopping rite now. hoping akan consistence till da sem come to the end. maka kayalah sape2 yg curik terjumpa atau sengaja mengambil kad atm aku sekarang. hahaha *jgn harap*

even umor still 22 macam 2nd yr dulu, but bile dah menginjak ke 3rd yr rase diri makin dewasa. lagi2 tengok kengkawan dukung anak. so, mulalah terpikir2 bile nak kerja and kahwin ni. nak hantran 20k. beg guess. jam fossil. perfume DKNY. iphone4. Swift sebijik. kondo sebuah *semua laki pakat lari*. hahaha.

back to main purpose y im here, so, aku x aim apa2 for this sem except wanna be brilliant gorgeous pharmacist with islamic based in da future. *brilliant and gorgeous*. biar maka ayah suami and mertua bangga dengn aku waktu konvo nanti *berangan lagi*. ;p

p/s: oh hujan. study mood spoiled. nak jadi brilliant konon engko jah. tapi malas *insaf pulak*

No comments:

Post a Comment