nak klik pon bolehlah =)

Thursday, September 1, 2011

eid 2011

salam




salam aidilfitri to all. tema raya family aku dis yr is purple purple pink. raye first and second jea kitorg penat berjln. raye ke3 and ke-4 ramai sgt orang dtg rumah. so, takat nih aku baru pakai 2 dari 5 je baju raya aku. uhu. best part pasal raye nih when family boleh gather and another part utk student macam aku ofcos duet raya. adik beradik mak ade 11 orang. sorang bg range 30-50 hinggit. darb dgn 11 orang, x kebanyak tuh ak dapat. x campur lagi kezen2 yg dah bekerja, adik beradik ayah and duet from mak ayah. heaven2. nantikan shoping selepas raya pulak afta dis. tapi bak kate ayah, berape bank kitorg dapat, banyak tuh jugak ayah perhabis utk bagi org laen jgk. gagaga ;p




ak dgn noh hujan.huhu










duet raya dr mak ayah. bile la turn aku pulak nak bg mak ayh. huhu.





sibling w/o adik




family picsa x termasok si kembar





makan smbil skyping dgn adik aku dekat US





kezen, kezen and aunty








adik beradik mak. 4 orang dr 11




2 generasi





family cikna (adik bongsu mak)





malam raye pertama. Ank2 sedare ayah 8 kete mai umah




p/s= insyaallah nxt yr kitorg plan nak raye kt US. uhu. sbb nxt yr adik aku dekat sane konvo. ;p minx2 ah jadi.

No comments:

Post a Comment