nak klik pon bolehlah =)

Saturday, November 5, 2011

si perantau balik beraya

salam

salam aidiladha utk semua kwn2. dr minggu lepas aku dah x sabar nak balik rumah. even otak dok kalut pikir pasal national kuiz yg x study lagi, hati still meronta2 nak balik rumah. dlm kelas tyme lectures pun aku boleh berangan bestnya kalau dapat main dgn akak n adik kat rumah. heaven. semalam dlm bus dekat temerloh lagi aku dah siap kol ayah update aku dah sampai mane. then ayah kate nak bawak skali kakak and adik time amik aku. hepi! alih2 aku dah sampai destinasi, ayah kol bagitahu jalan jem. MENUNGGU adalh bnde yg paling aku kurg gemar. tp memandgkan ayah orang yg ditunggu, so, x jadi lah nak marah. ehe. then, masok2 kereta tengok si kecik tengah tidur. comelnya. terus hilang penat menunggu. =)




No comments:

Post a Comment