nak klik pon bolehlah =)

Monday, August 6, 2012

CERITARA BULAN RAMADHAN

salam,

its now 17 ramadhan. sekejap je rasa. praktikal pun minggu ni dah last. family aku yang lain semua dah selamat sampai di Los Angeles, California. yang tak pergi aku and adik aku sorang. the rest 4 pergi. and akan balik ber5 sebab adik aku yang kat sana dah convo. ada jugak yg tanye kenapa family aku pergi LA? ehe. adik aku convocation. so, dah alang2 pergi, teruslah bercuti. akak aku pun nak beli barang hantaran dia kat sana. untung badan T_T

selama aku hidup 23 tahun, and berpuasa sejak berumur 4 tahun, today is my first time buka seorang di rumah. apetah lagi dgn masakn sendiri. serious aku mengaku aku bukan jenis reti masak. tapi kdg2 tu tengok2 la jugak mak aku kat dapur. tadi pun ralat jugak la carik kat mana mak letak bawang, kentang bagai. but you know what, my air tangan like menjadi. hahaha. maybe orang lain masak 15 mins but i took almost doubled! but nevermind, atleast im trying. hahaha. mak ayah, angah dah reti masak. satu kampung kena tahu that im also good in cooking.. hehehehe.

move to another story. dari dulu aku berangan aku akan belajar oversea. UPSR, PMR, SPM sampailah ke Universiti i will work harder nak capai benda ni. but still ade benda yg halang. now, aku aim nk further master/phd after finish my Pre register Pharmacist (PRP) ala2 houseman (for doctors) in 2014. nak dijadian cerita, my bestfriend of mine, farid got the Mara sponsor tuk dapatkan license aircraft engineering. he'll fly to UK this november for 2 and a half years. hehe. sedih sedih sedih and happy for him. 2014 i will follow you ok. so now im aiming nak pergi bercuti ke europe after grad tahun dpn. selamat la mak ayah setuju and plan nak join. ooo tak sabarnya. hehe.

ok bye. love XOXO

No comments:

Post a Comment