nak klik pon bolehlah =)

Tuesday, April 19, 2011

lappy i dah chantek =)

salam =)

bersyukur ya amat bile balik umah semalam tgok skrin lappy aku dah normal spt sediakala. ehe. b4 nih skrin lappy aku retak menanti belah. aku x taw nape leh jadi cenggitu. nak kate jatoh memg X penah lah kan. alih2 one day aku balik umah nengok2 dah retak. oh. time tuh mengamuk sakan. tapi x taw nak salahkan sape cz dat time parents aku jer ade kat umah. so, aku diamkan diri dan tabahkan jiwe x nak hantar repair sbb orang kate mahal kan kan.

dulu2 orang kate dr betolkan skrin baek tros tukar yg baru. cz harge lebih kurg. eh eh. mane ade lebih kurg okeh. laptop aku nih bapaK aku beli 3k++ and semalam aku tny bapak aku bape hinggit betolkan skrin nih ayah aku kate 500 jek pun. nih pun mahal sket cz laptop aku 13inci. jek tuh bukan makne murah tp means jaoh lah kan dari 3k. so, jgn percaye mitos kate baek tukar lappy baru dari betolkan skrin. aha. laptop aku nih baru setahun jgung. ak nak pakai sampai habes 4th year KALAU BOLEH. ehe. Thanx ayah =) pasnih nak jage molek2 dah. promise ;P

No comments:

Post a Comment