nak klik pon bolehlah =)

Tuesday, July 19, 2011

hobi itu ade berbagai-bagai jenis

salam

boring pulk USB bb aku hilang. jenuh mencari smpai ke sudah. alamat mmg aku ni x ditakdirkan ade USB lah. henpon pun baru beli x sampai brape bulan, USB dah hilang. uhu. merungut plak kan. ok then. nak crite pasal hobi. bkn hobi aku tp hobi mak aku. hobi kategori mak2 nih kan ade macam2. ade yg suke memasak, berkebun, menjahit, travel, jage anak, buat kueh and macam2 lg. but aku prasan mak aku nih ade minat yg lebih dkat hobi kmpul magnet peti ais nun. uhu. nak dijadikn crite rumah aku pun ade 2 peti ais. so, lagi lah besar ruang mak aku nak kumpul magnet2 peti ais kesayangan die. he.



satu pic peti ais dr sudut tepi. yang ini peti ais baru smpai smlm. yg lame dah rosak. uhu. bagi mak aku, magnet2 nih simbolik tempat2 and negeri2 and negara2 yg kami sekeluarga pernah pergi. uhu. peti ais yg hujung sane tuh banyk koleksi dr London. tu pun banyak yg dah hilang, pecah, jatuh and kene buang dek aku. kalau x mahu ade 100 lebih koleksi mak aku ade. uhu. magnet2 binatang ni pulak daya tarikan tuk budak2 techit yg pergi dapur rumah aku. byk binatang yg dah kene curik. haha



peti ais ni pun majoriti dr negara bkn Malaysia jugak. ade US, new zealand,London, Medan
, Thailand. uhu. adik aku yg dekat US pn dah pandai beli magnet lawa2 and kirim balik mlysia. ;)

No comments:

Post a Comment