nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, July 20, 2011

kali ini saya tak tertipu. hahaha.

salam u olls.. =)

memandangkan kite bakal menyambut ramadhan bbrapa hari lg, so, i wish u olls Selamat menyambut ramadhan yea. so, jgn lepaskan peluang beribadat semaksimum yg mgkin tahun ini. sape tahu ini ramdahan terakhir kite? ;)

now, im full time cikgu tadika. but, its only take bout 5 hours per/day. and petang aku qada' tidur waktu pagi aku. so, aku mmg xde masalh x cukup tidur even im wanita berkerjaya rite now. ececeh. then saje nak kongsi. before nih aku pernah buat entry pasal KELAB JUTAWAN. which kite boleh dapat income dgn hanye bekerja dr rumah tanpe perlu berjumpa orang ramai diluar sane. dat time aku baru buat kerja nih dlm semnggu gitu. tyme tuh pun x berapa nak yakin sgtlah kan nk pujuk2 orang suruh join. but now, its different ;)

actually, aku pun x tahu nape aku boleh terinfluenced nak join kelab ni sbb aku x percaya sgt. takot den kene tipu lagi2 modal kene kluar rm100. lgpun aku x delah terdesak nak kan duit sbb ayah aku pun jenis bg duit belanje. tp bile bncg punye bncg ngn kwn aku, die setuju nak kongsi buat dgn aku. yelah kan, kalau kene tipu rugi sorang 50hinggit je la kan. haha. actually, aku tahu psl keab ni form clasmate ak dkat UIA aka geng futsal aku. dia kate benda ni x tipu and die dah pun dpt income every week. ehem2. yg besnye income dpt every friday yea ;p

now ini minggu ke3 aku join. jumaat minggu pertama aku dapat rm300 and mnggu lepas dpt rm150. hoyeah2. dah la balik modal, dapat lak duet lebih kan. tp sedihnye kene bahagi 2 dgn kwn sbb aku kan kongsi. uhu. so u olls, benda ni mmg x tipu. aku x reti nak tunjuk bukti kat korang akaun bank aku sbb aku mmg x reti nak display benda alah akaun bank aku. haha. tapi mustahil la kan aku nak tipu and letak kat blog. and kwn2 aku yg dah join pun dah dapat income dorang sendri. petua dr aku, kalau korang nk kerja senang, kongsi la dgn kwn buat bnd alah ni. tp untung pun divide 2 la. haha. actually, bnd ni mudah and simple. spend sejam 2 je sehari. insyallah yakinlah rezeki allah dtg dr plebagai bentuk dan sumber =)

berminat? KLIK INI.

p/s : boleh tanye pape kalau nak tahu. ;p

No comments:

Post a Comment