nak klik pon bolehlah =)

Friday, March 4, 2011

jalan2 cari baju =)


salam,

dis comin isnin kelas aku ade annual grand dinner yg bertemakan International Costume and Masquerade . dis is da first dinner tuk 2 taon ini. ehe. semalam seharian suntuk aku carik baju. dari tengahari ke malam jugak lah berjalan. dari jalan Tar ke sogo. terbang ke wangsa walk wangsa baju. actually mula2 xnak pon beli baju. nak je punggah almari pakai je baju pe yg ade. tup2 bangon tidur pagi ayah hulur duet bile mak bagitahu ayah aku ade dinner. ok fine. terpkase jugaklah beli baju. ehehe.

actually, kitorg kene pakai baju yg bertemakan dari negara2 laen. aku dah terpkir pakai jubah hitam macam minah arab jer. tapi, bile pkir2 kepanasan yg bakal terjadi dgn kaler hitam, teros x jadi. so, aku redah je k.el tengaok baju ape yg seswai nak pakai. malas pulak nak ikot tema. pakai je janji lawa and tutup aurat. uhu.

mule2 lepas solat jumaat aku and dak fared parking kete kat hentian putra. nak elak jalan jem punya pasal. dari masjid jamek kitorg jalan ke sogo. all da way tuh banyak je jubah and skirt lawa2. tapi entah. masalah saiz and kualiti pulak masalah. takot nati pakai sekali da koyak. x mau la den. nti ayah den bising pulak. uhu. so, b4 masok sogo, masoklah kedai2 jual jubah. tapi masalh design yg over and melampau and terbanyak sgtlah manik2 kat baju tuh. malulah den nak pakai lip lap lip lap nie. takot den x kuar bilek je nanti. uhu. and then masok sogo. alamak , sale lah pulak. teros rambang mate. tapi time tuh dah x pikir dinner dah. tepkir nak beli t-shirt, kemeja and sluar jer. ahaha. naseb cepat2 tersedar diri. kiotrg cabut pergi wangsa walk. okeh. nampak aku macam cerewet kan. oh, tidak2. aku sangat senang membeli bile berkenan. dan2 samapi wangsa walk masok 1 kedai nie and teros beli. setel sudah. jaln2 lagi 15 minit jumpa pulak baju. ok, teros beli jugak. and pastuh setel semua suda. kalau taw, awal2 kitorg dah pergi wangsa walk. aahhaa.

balik2 tunjuk mak ayah. pakai depan diorg. pusing2 10x terase macam segan lak nak pakai. ahah. terok kne bebel ngn mak. ok. tengoklah nanti berani x nak pakai. ;P




tadi ade gak nak terbeli baju mcm nie. ahaha


first choice


nak lari tema kejap


??

nak jadi ceni boleh x? ahah

part nak kene pakai topeng/Masquerade ak x pikir lak. xpe. nati jumpe kedai mainan aku beli je topeng power rangers yg harge singgit tuh. ahaha

No comments:

Post a Comment