nak klik pon bolehlah =)

Friday, May 13, 2011

bersame si abang, kakak and adek


salam

bak kate orang2 tua along n mak aku, aku nih x sah kalau x keluar tiap kali hari jumaat. aah kan. ak pun baru prasan, sistematik gler aku nih. hari jumaat je aku lesap dr rumah. hari laen aku hanye beristirehat smbil menggoyangkan kaki mnanti jumaat yg bakal tiba. ehe. so, smlam hari jumaat. sure2 lah aku dah ade plan. dah janji nak kuar dgn farid bwk kakak and adek pi maen bowling. but kitorg kluar a lil bit late since farid punye kelas extend lame lah plak kan. tup tap tup tap setel sume makan so kitorg kluar rumah pkul 3ptg. dgn pemanduan yg sgt cermat oleh si driver, kiotrg sampai dkat taska kakak and adek pkul 4.30 sharp! ehe. comel je tengok dorg keluar sambil usung beg skolah. si adik berdiri tegak tnggu abg die keluar keta tuk pakaikan die kasot. uhu. naseb dorg in control and x nanges bile taw umi and abah dorg pi umrah.

so, kitorg pecut pergi mid valley sbb situ je dekat dgn taska dorg kat UM. ak x pernah ade adik perempuan. so, slme nih ak layan kezen2 aku piqah and hylda jep. best kot jalan dgan budak2. x bosan. even sgt penat. ehe. mkan mcd, bawak dorg pergi kedai pets, maen bowling, maen "basketball" then balik cz afta dat kitorg pergi makan dgn family aku plak dat nite.

sampai umah baru rase penat and ngantuk. letak badan atas katil and tibe2 Eh! dah pagi. ;p





geng2 aku semalam. kakak ag teror maen bowling dr aku. sobsob. sambil di assisted oleh abang die. stress. aku kecewa teros tanak maen. kahkah.

No comments:

Post a Comment