nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, May 25, 2011

naib censelor gempak weh!

salam =)

aku ade seorang kawan. name die shasha. shasha ni "girlfren" kepada aiman. aiman ni kawan baek farid mergkap budak skolah aku gak. so, kami sume dalam pola hidup yg same. semalam shasha dapat result. bukan result test JPJ ke hape. tapi result exam final year die. selama nih aku mmg tahu die dean list every sem. tapi aku x tahu berapa pointer die. semalam aku dah congratz2 aku pun borak2 dgn die and tanye lah brape cgpa die. okeh. aku mmg telan air liur semalam. rase nak nangis pun ade. bangga2. 3.9 beb. pengsan. haha. so, layak kan dapat anugerah naib censelor? okey. die mmg dapat pun anugerah tuh. bangga! tahniah! ;)

seryes aku pulak rase x leh tidur malam semalam. sampai ke hari nih aku dok tanye farid soalan yg same. die bangga x kalau aku pun dapat anugerah tuh? mak ayah? gile x bangga kan. ape lagi ayah aku yg asek2 sebot anugerah diraja. anugerah diraja. tinggi bebenor cita2 bapak aku. tak maen dah naib censelor. die lompat teros anugerah diraja. haha.

laen course laen cabaran die. aku x kate course laen mudah nak skor tapi x course aku. oh tidak. and surely capability seseorg tuh berbsesuaian dgn course yg die amik. so, once seseorang itu skor, thats mean die mmg superb! well done shasha. haha. aku? he2. prof noriah pernah cakap. if you grad dgn pointer 3.5 pun, everyone is looking for you utk bagi scolarship to further phD teros. Because u are in this critical course. pharmacy. yeah! memang ramai kate course ni susah. tapi entah. aku still rase x de mende susah kalau kene dengan cara dan jalan. yang penting usaha, doa, tawakal.

aim aku sekarang nak grad first class. ececeh. yang penting from now on, gpa aku x boleh turun. mantain sahaja. ceh. berangan kejap nak dapat naib censelor. and then pergi switzrland. or holland ke. or UK sambong phd. wah. mmg berangan. takpe. berangan biar tinggi. baru gempak hidup. kahkah. thnx shasha bagi yana bunga2 cinta utk same2 dapat anugrah naib censelor cam shasha. till then. thnx =)

1 comment: