nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, May 4, 2011

harapan tinggal harapan T_T

asslmualaikum ..

before sambung tulis entry, nak nanges jap.hukhuk. okeh. dah abes nanges sambung boleh teros tulis. ahaha. ok aku tipu. aku x nanges. aku skarang terasa nak hantuk kepala. for da first time aku dapat check result seawal nih. alhmdllah ;) time nak tengok result jantong cam nak tersembul kuar. cube bayang aku tengok result sambil tutup muke paki tangan. aku tengok skrin lappy thru celah2 jari2 jek. ehe. first aku teros tgok cgpa. ouch. kcewa jatuh seket. and if cgpa jatoh sure2lah gpa aku jatoh gak. even jatuh seket tapi tetap JATUH. adoii. dah la before ni kat border line tuk dapat 1st clas deg. but now? T_T

nih ayah aku x taw lagi. kalau x mesti die kecewa sket ngn aku. ehe. adoii. aku ingat lagi ayat die. he never asked for money or anythg. if aku dapat skor die dah ckup puas hati. hukhuk. aku cite nak gebang je kan macam aku failed je exm kalinie. act, aku sangat beryukr dgn result nih. tp, aku ade kecewa sket pasal satu hal nih! dlu2 time before masok kuantan aku dah janji kat ayah aku yg aku akn try dpt dean list atleast 4 sem berturut2. 3 sem before nih dah berjaye. alhamdllah. tp sem nih aku GAGAL reach target hanye sbb 0.0034. my gudness. aku sgt kecewa tgok result td. aku menjerit samapi satu rumah dgar. kcewa lg ngn diri yg malas. maen2. dah2. aku malas nk pasang angan2 konon2 xnk ponteng klas sume. xkan jadi. ehe.

okeh. satu lagi hal. padan muke aku harituh demand lebey cakap kat ayah aku. "if dis time angah dpat dean list lg angah nak ikot mak ayah pergi US tgok adik. boleh? " ayah aku kate okeh tgok result. agak2 office bermurah hati x sedekah kat aku 0.0034 tuh? plissssshhhhhhhhhhh....!!!! aku nak g US!!! hahaha..

nway, aku kantoi kat satu subjek elektif yg aku sendiri pilih nak amek which is nutraceutical and cosmeceutical. aku dpt B- maa. mmg lah harituh exam die payah giler. tapi xpe. hati aku dah tenang skarang. alhamdullillah. jgn lupe wat sujud syukur ye kengkwan. esok aku dah boleh searching for tempat praktikal. =)

No comments:

Post a Comment