nak klik pon bolehlah =)

Sunday, May 1, 2011

ikot jer mane ayah mak pergi

asslamualaikum wbt.

ramai yg cadang kat aku dr dok menganggur baek jadi cikgu tusyen or ajar dak ngaji. ade gak pekdahnye kan. betol2. tp again bos besar aka ayah aku ade pandangan die sendrik. u better rest and stay home. aha. no comment. ak iyakan aje. lagipun aku pun x kan kerja if aku rase aku bakal susahkan ayah. nak kene hantar and amik aku balik kerja. x campur ngn probs laen. ak bukan x penah kerja. pernah keje skali jadi cashier lepas SPM dlu2. tobat den x nak dah. environment kat luar tuh sgt mencabar. baek aku duk diam2 jer teman mak kat rumah. so, mane ayah aku pergi, aku bakal nyusul ikot skali. even ayah aku x ajak aku yg akan offer diri. tp mostly ayah aku mmg ajak ikot mane die pergi. lagi2 kalo ade tempat makan baru. uhu. okelah. aku pun baru jer balik dr KLIA. antar neighbor kitorg yg migrate ke Abu Dhabi. u noe, salary die as engineer, alost RM70K/month. masyuk2. tros terase nak kerja kat Dubai nnti pas abis kontrak ngn govern. uhu. mata duitan sggoh noh. nak wat cane. tuntutan hdup di Key ell. aha.




parents dan along



along yg gemoks dan angah yg comel=)




along wif akk sulong kitorg aka mak aku. uhu




p/s: den dah mule cuak bile pkir result nak kuar and ayah aku keep on asking "dis time boleh x dpt dean list lg? erk.... T_T mulut kate yer tp hati tidak.

No comments:

Post a Comment