nak klik pon bolehlah =)

Saturday, June 18, 2011

doa ayah jalan ke syurga =)

ayah
terbayang akan diri ini ketenangan yang kau pamerkan
bagai tiada keresahan
walau diri ini tahu betapa engkau menanggung seribu satu dugaan

walau dirimu selalu terluka
walau dirimu sangat kecewa
tika kami terlanjur kata
tapi engkau tetap mnjadi ayah yg setia

ketika kami dalam kedukaan
dalam pelajaran mahupun kehidupan
dirimu tak pernah bosan
setia mengajar kami erti kekuatan

terpancar senyummu dalam kebanggaan
bila dirimu melihat kami beroleh kejayaan

engkau tidak pernah minta diri kami akan kemewahan
katamu cukuplah sekadar ingatan

bila kami dalam kegagalan
tidak pernah engkau biarkan
kami terus kecewa
kami terus merana
kami terus sengsara
kerna bagimu
selagi dirimu ada kami tetap akan behagia

ayah
tak pernah kami bayangkan
tanpa engkau disisi
semua kasih sayang yang engkau curahkan
akan sentiasa tersemat di hati

ayah
terima kasih untuk garangmu
yang tak pernah melalaikan kami
terima kasih untuk rotanmu
yang tak pernah melupakan kami
terima kasih untuk penatmu
untuk membesarkan kami
terima kasih untuk kasih sayangmu
yang sentiasa panjatkan doa untuk kami


ayah
ketika aku mengalah ayah semangatku
ketika aku sakit ayah penawarku
ketika aku bersedih ayah air mataku
ketika aku ketawa ayah riangku
dan ketika ayah berduka?
aku harap kamilah penawar duka laramu..

doa ibu bawa ke syurga
doa ayah jalan ke sana ..

special tribute tu my only hero..
Happy fathers day ayah =)

No comments:

Post a Comment