nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, June 15, 2011

pasangan hidup

salam =0

dulu semua sibuk dok berangan nak laki mcm adam dlm adamaya. skarg smua pompuan dok tersengih tgok aaron aziz dlm nora elena. mcm x taw kepale dok berangan nak laki macam tuh. oke. aku je. haha. kan bes kalau nati laki aku bole jadi robot. harini boleh tukar jadi aaron aziz. besok tukar jadi robert pattison. besok besok tukar jadi shiloh fernandez. besok besok besok tukar jadi imam muda. besok besok besok tukar jadi najib tun razak. ops. yg last tuh aku tipu. haha. heaven2. aku ntah bile nak tukar jadi lisa suriliyana.

pasangn hidup? semua orang impi yg indah. sempurna. tapi realiti hidup mustahil ke arah itu. maybe kalau ade pun 0.001% jep. itu pun maybe dah kawen and beranak 10 kot. so, harapn tggal hrapan aku nih yer. then try searching pasagn hidup yg ala2 sempurna. sereyes susah nak jumpe. elok tang sini. x elok pulak tang sane. ade laki baran giler tapi romantik pulak in certain things. ade plak yg sangat baik lg pendiam tapi membosankan dlm segala aspeks. so cemane? okeh. penat nak usha2 kedepan konon kat depan ade yg mr.perfect yg tgah tunggu. oh please. tipu. aku x hengat ape peribahasa yg "kendong2 berciciran" tuh. tapi tuh la aku nak maksudkan. x ke elok kite terima yg baek dah redhakan saje yg kurang? =) peace no war.

No comments:

Post a Comment