nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, June 22, 2011

heaven blaja kat oversea.

salam =)

petang2 sebigni mmg ak jarng duk rumah sengsorang. tp ptg nih aku jadi jaga sorg2. mak pergi rumah kwn. along ade interview dgn MAS. ayh haruslah mencari rezeki. jadi di kala aku mngadap lptop, orang posmen dtg. barang yg adik aku kirim dr US dah smpai. seingt aku dah 3x die pos barang sepnjg x smpai setahun pun lg kat sane. uhu. rajin membeli bisa memakai. first dulu kirim smpena birthday mak aku x silap. tp kami yg adik beradik mithali pun dpt lah tshirt sorg sehelai due. eh lupe. aku dapat wallet jugak. mybe sbb akak mithali kowt. =) then kali ke-2 dia pos boot bola adik bongsu aku. then dis is the 3rd times. kalini x taw sempena ape. sempena duet terlebih maybe sbb aku tahu kos postage sgtlah mahal ;p hahaha.

then memandgkan aku seorg sahaje kat rumah. jadi bisa2 aku lah yg merasmikan dulu tuk bukak brg2 yg dikirim. nak tggu orang laen balik hati cm berkobar2 nak tngok ape ade dlm tuh. mane tahu bole cop ape2 yg patut dulu esp tshirt sbb kami adik beradik pakai size yg same. hahaha. except si bongsu sbb bdan die plg besar. oh. aku mmg kakak yg baek. x pernah lg request nak bnde. just aku suh adik aku usha je handbag coach. mane taw jumpe yg harge singgit due kan. boleh lah kirim. tape2 one day =)



aku koyak dgn berhati2 sbb mane tahu yg laen kmpunan nak bukak. boleh lekatkan balik kan kan. ehe.



lai lai lai. singgit satu. singgit satu. hahaha. bole buat niaga.


magnet peti ais nih mmg kepunyaan mak aku semata2. sbb she's the collector =)



tshirts =)



dua kotak kasot converse. kezen aku punye ;p



aku dah sorok tshirt nih siap2. seharusnya aku dapat yg size small =)


p/s: jelesnye. satu hari nanti aku nak jugak amik master and phd kat oversea. jgn tanye nape bukan tyme degree. allah lebih mngetahui. =)

No comments:

Post a Comment