nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, June 15, 2011

semut

salam=)

dah lame aku x update blog. yer. mmg aku bizi dan tadak idea. ini pun baru balik dr melaka jaln2 2D1N dgn kwn. seronok jugak even aku failed sjarah. haha. harituh aku sempatlah jd ckgu tusyen utk kezen sndiri slme 4 hari. berisi lah poket aku rm150. ameen. dah habes pon aku manfaatkan ;)

okeh. ini entry pasal semut. mmg tadak keje nak crite sal semut tapi nk ckap jugak. actually, aku x delah benci giler kat semut. sbb aku lg benci dgn lipas. tapi aku xtaw nape aku pantang tgok semut. nampak semut sekor 2 cepat2 aku pergi basahkan tisu and aku penyek2 semut tuh sampai x bernyawa. then kalau dah ade lebih dr 2 ekors, aku mmg larilah pergi dapur carik shieldtox. habis aku kerjakan. done.

nak dijadikan crite bagai. ke-anti-an aku xdelah sampai tahap x leh telan air-foods yg ade seekor dua semut dalam tuh. tapi xdelah kalau dah nmpk semut aku tutup mate cekalkan hati telan gak air tuh. buang dulu then minum lah. konon rmai bg alasan nati mudah lupe lah lagi2 tyme nak jawab exam. kamonlah. typical kot mudah lupe then salahkan semut yg x berslah. seekor due semut leh rosak brain cells korangkah? oh m ji.bkan ke result yg cmerlg dpends on



>ulgkaji yg konsisten


>pemahaman konsep yg betol


>brape banyk kau tahu nak jwb exam


>daya berfikir yg pantas tyme exams berlgsung


>ketentuan allah. rezeki. dats its.




so, semut x brsalah. aik, tibe2 lak aku cm bela si semut nih.

p/s: alfatihah tuk sahabat UIA aku yg mnggal pg tadi. mati itu pasti. ckuplah ia sbg pngajran yg mnginsafkan aku.

No comments:

Post a Comment