nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, June 22, 2011

kisah si alep eman.

salam =)

tibe2 aku usha facebook. aku terstalk page seorang mamat nih. oke. then aku teringin nak crite pasal die. promote seket2 sbb ramai ingat aku ade sorng kakak and adk kembar shaje. si bongsu nih lahir lmbat seket dr kami semua. jadi die kurang well-known dlm klangan kwn2 aku. hahaha. waktu die tecik2 aku nih penjga no2 die selepas parents aku. so, sharusnye dia behave seperti aku ;p

tapi alep eman/aliff aiman nih banyak beza dr kami ber4 esp dari segi size badan. bak kate along aku. die cukp nutrients dari kecil. so, no wonder badan die 2x badan abg die. kire dalam family aku nih, die je lah harapan ikot genetik ketinggian bapak aku. yg laen hrapan tggal harapan. hahaha. tapi yg best die nih die x banyak mulut cam kitorang. kalau kat rumah semua sibuk potpetpotpet, die lebih memilih tuk layan hp hp hp games laptop. nak dijadikan cerita, kami pergi lawat die dekat hostel ahad lepas. then mak tanye nape banyak khemah dekat padang. die jawab ade sukan semalam. mak ayah tny x masuk pape ker. die kate "ayib olahragawan skolah lah. emas 100m, 200m n 4x100m". ceh, bertuah punye adik aku. die sukan pun tanak gitaw. kalau aku lah olahrgawati skolah, dan2 x nyempat kol mak ayah jerit2. hahaha. then si alep eman nih sangatlah taste tinggi yg toksah kate. kite dulu maen mountain bike. die nak fixie. aku dulu tangkap gmbar pun pakai kamera kodak je. die tanak kalah nak dslr. aku form 3 baru dapat hp motorola. die kemaen pakai express music tyme darjah 6. naseb bijak. kalau x, mmg aku lectures die hari2. uhu.

tapi baguslah die ade. die lah teman mak ayah aku. dulu2 tyme ayah aku kerja dekat kuantan and kami yg laen dekat hostel, he's the one yg jadi kawan mak aku dekat rumah. pergi tusyen tyme darjah 4 pun jalan kaki jea. bukak pose pun ber2 ngn mak aku. pergi bazar beli karipap pun die sengsorang. nasib dapat jugak dia 5A tyme upsr. so, die sangat pandai berdikari even x reti wat kerja rumah. ahaha. papepun, die tetap adik aku yg hensem, pandai, macho n doctor to-be. satu bnd yg aku salute ngn die. english die berhabuk. berkat aku jage maybe =)



comel kan adiik aku waktu dlu?



die anak ayah tapi kesayangan mak aku ;p





sian ko kene jadi lebah. ahaha.

badan besar haruslah budak rugby. (berdiri dr kanan)



photographer mmg bidang die.




modelling pun die suke ;p




p/s: ops, adik aku baru nk PMR taon nih.

1 comment:

  1. congratz. prove again for ur PMR.. budget alip baca plak..

    ReplyDelete