nak klik pon bolehlah =)

Saturday, January 22, 2011

berkongsi rasa =)



asalamualaikum


apabila kami bertukar cerita, byk topik yg aku dan dia sentuh. since kitorang berdua ade taste yg same dalam hal2 baju, handbag, kasut dan juga pandangn mate terhadap seseorg, so sangat senang berborak dgn die. uhu. and once when we come to the topic abt women, still da same. pendapat kami tetap sehala. tentang kesetiaan seseorg perempuan tr
hadap satu lelaki. mungkin kami ditakdirkan utk ade background cerita yg same. jarak dan waktu. so, lagilah senang kami saling meluah perasaan. eheh. dari topik rupa masoklah ke perkahwinan. and teros melompat ke arah mnjadi suri rumah tangga. perempuan katekan. :p tibe2 satu soalan die buat aku terpikir. "betol ke perempuan ni orang kate setia?" jawapn aku yes. majoriti perepmpuan setia akn yg satu. tp actually when aku pikir deeper and deeper, aku dah x rase perempuan nih setia sangat sbnarnye. manusia katekan. nampak yg hensem lebeh seket, dahi licin, baek bukan maen mulah iman goyah2 cam nak beralih arah. tapi at the end, she still wif da same guy. sbb setia ke? aku rase x. susah kite nak jumpe seorang yg setia. tapi perempuan nih boleh setia kpd seorang lelaki sbb mereka malas untuk memulakan sesuatu yg baru stlah mmbina ikatan yg sangat lame dan panjang dgn orang laen. so, i guess perempuan bukanlah setia sgt tapi malas nk cari masalh and serabutkan pale tuk wat pilihan in da future. apetah lagi bila seorg permpuan itu rasekan lelaki yg die ade skrang sudah sgt suited dgn jiwa dan rage die. betol ke? ehehe.




and suddenly kawan aku tny lagi. " ke perempuan nih yg x nak mencuba ngn laki laen. sape taw seswai." and again kitorg terpikir jwapan yg same "perlu ke semua tuh ?" erm. betol gk kan. watpelh nak carik masalh. laenlah masalh tuh yg sibuk kejar kite. dats y, jarang2
kite dgar seorg perempuan beralih arah, tp selalu2 kite dgar lelaki yg curang. ahaks. bukn lah sbb setia sgt tp malas sbnrnye nak jadi rebutan 2 laki ;)

p/s: tiade kne mgena ngn sape2. entry suke2.

1 comment: