nak klik pon bolehlah =)

Saturday, January 22, 2011

Si No 2..

salam =)

even badan penat n kaki lenguh yg teramat disebabkan arini ade match futsal secare marathon pagi n petang, tapi nak gk panjatkan syukur sbb team futsal aku dapat no 3 dlm interkulliyyah games =) eheh. even no 3, tapi puas hati habes lah. sbb atleast dpat gk r naek satu tgge dr taon lepas. uhu.

actually, frust jugak sbb aku mmg x dapat nak perform waktu match cane aku maen waktu practise. x taw lah faktor lantai rumput n semen yg membezakan atopun jersey no 2 aku tuh yg x de luck or maybe cuace panas outdoor yg aku x boleh trime :p (alasan x munasabah). ahaha. n lagi x boleh trime akal fikiran bile mane td bola terkena hand aku waktu match. terkena hand tuh okeh lagi. yg x boleh terima bile tyme tuh aku dalam kawSan D. alahai. penalti lah jawabnye. dah penlati? sure lah team kitorg kalah. ampun T_T


nak tebus balik ngn goal pun aku x berjaye. semput tol maen arini. ikotkan da banyak attempted tapi mmg naseb x mnyebelahi. tape liyana. allah maha mngetahui mane yg lagi baek. maybe takot prasaan riak akn muncul even sedikit? who noes kan. hati manusia. lg2 iman lemah cm aku nih T-T ok fine, baek bersyukur jek dgn nikmat allah nie. alhamdullillah.


si no2 menuju ke gol sambil di tarik budak nursing


si no 2 dah penat so x dapat sepak goal dgn kuat (bkn sekali tp byk kali berlaku T_T)

si no2 terduduk slpas sepakan penalti

:: hope si no 2 dapat perform tuk national pharmacy sport carnival di USM penang smggu dr skrang. ameen ::

p/s: krnmu futsal, seluarku koyak rabak dan brush pink kesayanganku tercabut T-T



No comments:

Post a Comment