nak klik pon bolehlah =)

Thursday, January 13, 2011

therapeutic~

salam =)

dis time bukan nk celoteh pasal drug ke hape. apetah lg cite pasal therapeutic effect of certain drugs. hampeh. im not da experties yet. tapi takat nak suh aku cite pasal thiazide as anti diuretic drug, boleh jek kot. coz baru belajar td. sape nak? cepat2. after dis tawaran ditutup. coz aku surely dah lupe. eheh. standard lah. aku ni category short term memory seket. dats y arituh terpkir nak makan Ginkgko biloba bg neuron2 dalam pale aku ni survive lame so dat enhance memory aku jadi long term memory. boleh dak? eheh. owh. aku rase x boleh. aku bukan jenis good compliance punye orang. antibiotik pun aku x mampu habeskan. apetah lagi nak amik supplement. ok, cancel lah.

ehe. aku sudah merapu. ok. ni nak cerita. esok aku balik. saje cerita nak bagi korang jeles. tapi kalu x jeles x hape. aku tahu dalam hati korang jeles. tapi x nak tunjuk kan. kan?? beselah. manusia kan ego x nak ngaku. eheh. x delah. aku x tau kenape. home is always sweet. OHANA MEANS FAMILY. FAMILY MEANS JUST. eheh. paham x? tapelah x paham. coz aku pun x paham sangat. tapi nak highlight here. everyone ade cara yg laen tuk hilang stress. tension. and bagi rehat2 minda. kalau aku, aku memang pilih rumah. biarlah orang kate aku ni homesick. doesnt matter. eheh. janji dapat tengok muke insan2 tersayang2. ececeh. bak kate kak arifah, tengok muka parents dengan penuh kasih syg, maka terhapuslah dosa2 kecil. so, dat jom balik rumah and tengok muka mak ayah. ajoooom!! ;)

p/s: sory, entry kelihatan x bermanfaat. eheh.

No comments:

Post a Comment