nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, January 5, 2011

:; 2011 :;

salam semua =)

he2. xtaw lah nape tibe2 harini rajen lak nk update belog. sedgkan b4 nih nak bukak belog pon da malas. banyk je kot crite nak tulis tapi sebab nerve kat brain malas nak bkerja, so, jus postpone sume crite ke laen hari :)

harini dah pon masok hari ke4 tahon 2011. lagi 4 hari besday ayah aku nak sampai. its mean yg he's gonna turn to 48 afta this. and aku? 22 yrs old. okeh. dah beso panjang. tinggi je x naek2 even seinci pon. cesh. selalunye orang akan berazam, membuat azam dan menyambung azam stp kali masok tahon baru. tapi kenape aku x de ek? he2. aku tanak lah hangat2 tahi ayam kan. harini aku buat azam. 5 minit japg aku sendiri dah lupa azam tuh. he2. susah2.

okey, dis time memandangkan aku baru rase yg aku memg dah rely dewasa dgn umor 22 taon nih, so, aku terpkir pulak tuk berazam mencapai macam2. yelah. selama bbrape tahon nih aku asek rase umor aku stay je 15 taon x injak2. haha.

nak kena crite ke pasal azam aku? tak payah lah kan. terlamapu public tuk di share. just dari segi pelajran, aku try nak mantapkan lg ilmu and capai main aims aku. and dari segi benda laen, aku akn usaha utk mengekalkan dan tidak berubah hati kpd benda laen yg dtg menggoda aku ;)

okehlah. tuh je kot. yeah. aku x sabar esok nak balik. wat suprise birthday utok ayah. dah sebulan beb gua x balik. huwaa. bukan homesick tapi memang family is my backbone. tapi tadi tibe2 pulok dapat EXCLUSIVE INVITATION to attend muslim scholars punye prog. he2. ikot hati mmg x moh pergi. tapi bile dalam surat tuh ade state "organized only for 200 best students selected from all kulliyyah", jadi semangat pulok nak join. yelah. sape x berkobar kan even ni bukan majlis award tuk aku pon. gua terase dihargai beb. ngeh2. okehlah. nati esok2 aku nak share pasal sport interbatch yg dah pon berakhir in collabrtion w crite sekali pasal birthday ayah aku. okeh? Thnx 4 readin ya :P

No comments:

Post a Comment