nak klik pon bolehlah =)

Monday, December 27, 2010

aku bangga!!

salam =)

oke. niat hati aku malam ni nak study pasal jantung memandangkan esok ade tutorial, tp mood blajar tuh x dtg2 lagi. haish. ni pon baru habes borak panjang ngan ika. sodar2 dah sejam lebeh. he2. bu
at pengetahuan semua. futsal team kelas aku dapat emas. aku sgt berbangga oke. even aku nih ibarat hero yg menyerah kalah sebelom berperang tp tape. aku still dlm team yg akn dapat medal emas tuh nanti. wink2. bangga lagi. aku nih memang ade masalh dlaman urat sendi kot. tiap kali nak tournament game pape, tyme tuh lah peha bengkak. urat tercabut. kaki cramp. ceit. sempat tunjuk aksi paower tyme practise jek. x adil2. ha2. berlagak tol kan. 2 hari nih aku rest kan jap kaki aku. esok g jumpe doktor mintak cucuk ubat susut bengkak. n then rabu ni hope boleh sumbat lah gol tyme maen basketball nati. baru lah x de orang dok ngate aku jatuh cam robot lah. kaki kau nampak cm lembik. lomah den dgar. den mmg saket oke. nak wat cane T-T

actually, aku bukan berbangga dgn kemenang
an emas tuh, seyesly x. tp nih den nk kobar pasal den berbangga berada dlm kalangan kwn2 den skrang nih. aish. tetibe lak jadi org nogori. hu2. aku rase aku nih dah cukuo bertuah. dari sekolah rendah smpai lah skrang, aku mmg dikelilingi oleh kwn yg baek2. tyme interbatch game ni pon da banyak benda yg wat aku terharu sampai leleh2 air mata. (hiperola jek). he2.

firstly, kawan aku name atikah huda. makin hari m
akin syg aku kat die nie. ececeh. even dulo kami kenal sbb die adlah roomate besfren aku kat matrik, but now shes my close n best fren ever lah. ha2. nak dijadikan crite, tiap kali sukan tiap kali tuh jugaklah aku akn kesakitan seluruh badan tidak mengenal anggota. and dia adlah tukang urot sejati aku. x kisah lah aku mengadu saket tengah mlm buta sekali pon, die pasti ringan tulg mghulurkan bantuan. oh, aku sngt rase bersalah kalau aku kacau time dia study tp die still akn tlg aku. pergh. mmg sian lah kat die nak tempuh bnda yg same tuk 2 taon yg akan dtg. tuh pon lau aku x retired lah :p baskin robbin yer nati. he2.

no 2, biha and ika. yg ni pon aku kagum dgn semangat dorg. dok2 aku sibok carik player tuk badminton, dorang maybe kesian tgok aku yg macm meraih simpati ape jek kan. aku x yah pujok pn dorang, dorang dah offer diri nak wakil batch kitorg. even dorang taw dorg x sepower budak2 laen, tp dorang punye smgat mmg patot a
ku contohi. sggop turun traing pukol 6pg even 8 pg tuh kiotrg ade kelas. at las, they got 3rd place. ok wat? next yr naek setapak lg ok guys :P

next, rosnani aka naniey. he2. yg ni pon memg gua salutes same dier. aku pn x seberani die kot aku rase. can u all imagine match futsal aku pukol 5 ptg and da same day pukol 11 goal keeper kitorg kol kate x dapat dtg coz ade emergency. aiyook. aku dah buntu. naseb ade nani yg sanggop tolong jadi bidang terjun goal keeper kitorg. xde satu pun yg bolos. power x kawan aku? biaselah. kawan
sape kan. he2.

actually, banyak je lagi yg wat aku bangga ade kawan2 yg baek sekeliling aku. tp yg paling aku x leh lupe tyme match futsal semalm. after kluar court, peha aku makin membengkak. and aku bukak lah sport shoes bagai. and tibe2 anis nampak kaki aku luka berdarah and lebam. die punye kelam kabot carik first aid macam aku jatuh longkang jek. pastuh yg laen sibok2 cuci luka aku tampal segala lah. aish. terharu lg. ni x campur tyme games sedang berlangsung. even sum
e sibok aim nk sumbat goal, tp tiap kali tersermpak nagn aku kat tgah court, sempat lagi tanya " yana ok? ". seyes tacing habes. bes kan jadi aku? he2.




ok lah, dats all. just nak ucap syukur alhamdulillah atas nikamt ini. =)

No comments:

Post a Comment