nak klik pon bolehlah =)

Sunday, December 12, 2010

sem baru ini =D

salam semua =)

okey. nak crite satu kisah benar. aku sudah berada di kuantan. sekejap kn aku cuti? tape2. aku suke. start sem awal. ti habes awal. hoyeah2. harini aku x de kelas lagi. semuanya akan bermula esok. even baru tengok jadual week 1 and 2 dah rase fuuuh semangat. full and pack. tapi x pe. bersusah2 dahulu. bersenang2 mase tua. ha2.

sem ni aku bakal mengambil 10 subjeks. seket kan? aku dah kate sket. ingat nak amik 20 subjeks klo ade. tp selamat x de. yeay. aku tipu lagi. 10 tuh pun dah cungap2 den.

  • physical pharmacy 2
  • pharmacognosy
  • pharmaceutical analysis 2
  • body system 1 = cardiovascular and haematology systems
  • body system 2 = respiratory
  • body system = GIT and hepatobiliary system
  • body system 4 = urinary system
  • parenting
  • nutriceuticals & cosmeticeuticals
  • industrial pharmacy and regulation
kire2 cukup 10 kan? hu2. terase syok je amik banyak2. ti mesti tunggang terbalik lg hidup. he2. sem ni komitmen aku sbg student bertmbah . ditambah dgn kerja IPHA. kene incharge interbatch and etc sume tuh lah. hope dipermudahkan. jimat lah duet JPA aku sem ni. kurang keluar. kurang shopping. banyakkan belajar. x moh ponteng kelas. ek? ok2. semua aku tipu. aku tetap normal spt dulu. tiade ape yg berubah even aku bz. dah kate LIVE LIFE TO THE FULLEST kn? ;P

oklah. doakan aku dapat tempuh sem ni dgn sabar and jayanya. hope dis sem lagi better dr sem2 lepas. ameen ya rabb.

No comments:

Post a Comment