nak klik pon bolehlah =)

Sunday, December 5, 2010

aku bukan ape T-T

assalamualaikum

hai semua. yea. yea. aku tahu korang semua dah nak muntah hijau asek2 belog aku je update. lg2 dgn entry yg ntah kehape. tapi nak wat cane. demi menjadi penganggur yg berjaye, aku gagahkan jugak diri tuk menulis. apetah lg tyme exam final pun aku rajen ngadap belog inikan pula waktu cuti. x mo malas2. tiade istiqamah disitu nati :)

okey. aku bukan ape. aku nak cite direct2. x mo selindung2. aku bukan jenis slalu cakap blakang sbb aku suke terus trg kan. lega sket hati aku ni. nak tido xdelah kne golek kanan kiri sambil kira ekor kambing baru dapat tido. erk? melalut2. senang cite esok 6hb dec. aku tahu korang tahu. aku saje nak ingatkan. esok result aku keluar. result ape? exam mestilah. bukan pregnancy test or ape. jadi aku sudah risau sejak dari baru je tadi tyme lunch. ek? bolehke? knape?

tyme lunch tadi, sesi perbualan ayah dan anak berkisar pasal exam shja. sgt tidak menarik. ikan keli di pinggan pun kelihatan macam hidup je tuk ditelan. aku bukan ape.setakat nak borak pasal result aku no hal lah. aku xdelah kecut pn. (rini je x, sok sure aku x leh tido muhasbah diri). past is past tuk aku, let it go. tapi yg aku plg aku x tahan bile mane ayah aku tnye bile result kuar. aku hnye jawab "esok". and then ayah aku menepuk2 blakg aku tnpe mngluarkan ape2 kate. aku jus interprate ia sbg "ayah yakin anak ayh boleh/ angah sure skor/ result angah mantain pnyelah". ko nampak x betape besarnye harapan seorg ayah disitu? huahua. even ayah aku x cakap pun seperti di atas, tapi aku tahu lah care die tepuk aku tuh cane. wahaah. mengunung besor harapan incik rahman kpd aku.

nway, tawakal jek lah kan. sbb dis tyme aku mmg x leh nak predict dapat skor bape. nak kate sem ni malas. sem2 lepas pn aku x rajen cm kengkawan aku. tp biarlah. mohon doa semua. kalau result gempak aku hadiahkan kat 2 adek kembar aku. sbb esok besday dorang. jimat duat aku. taapi kalau x, manelah nak cekau duet beli hadiah.

erk. ade ke orang nazar result elok nak cabut gigi? tape2. aku nak buat. so, kalau nampk gg aku full lg, so phm2 je lah eh ;)

tq 4 readin~

No comments:

Post a Comment