nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, December 8, 2010

perfect life of me (=_+)Y


SALAM utk semua=)

PART I

cuti sem hampir kian ke penghujung. owh, mmg sedih. terase sekajap sgguh mase berlalu. x puas lg nak berehat2. tp betol gk. kalo hidup ni asyk nak berehat jerk. tggu mati jek kan. rehat lah ko selama2nye :P hm, selase baru2 ni, ayah kejut aku seawal 9pg. nak ajak breakfast sesame knonnya. so, aku n parents hanye pergi ber3 cz si bongsu dah pergi maen bola. hu2. tyme tgah2 makan, ayah suggest pergi genting memandgkan dat day cuti maal hijrah. konon ayah nak bg aku perangsang tuk study lg 4 da nex sem. ok. ak dah excited even x brape syiok sbb along, abg n adik x de. tp no worry. ajak lah family cik na sekali. ok. dats all. enjoy lah gamba kitorg :)


hylda +danial


favourite game aku "buaian"





sweetest parents =)



familyku syg ~


::bowling time::

PART II

ulu yam

then, next day aku n some frens plan pergi some we called picnic dekat ulu yam. after berhempas pulas dekat dapur menyiapkan bekalan, aku and best fren, fared gerak ke rumah nenek aku sbb nak angkut sekali kezen2 aku kat sane. dis tyme seket je pics leh kongsi cz semua orang basah. x leh pegang kamera. oh, aku x mandi pun kat sini sbb aku allergic dgan tempat2 gini. hu3. aku hanye jadi pemerhati jarak jaoh n also penjage makanan. tiap kali orang naek dari sungai, soalan aku. "nak makan? ". ha2. lawak plak bile pkir. ;)


sweetiest kezens


hylda+fared


p/s : gonna miss them bile kat kuantan nanti ::

No comments:

Post a Comment