nak klik pon bolehlah =)

Friday, December 24, 2010

open my heart =)

salam semua =)

memandangkan aku suda trbangon lmbat dr kengkawan yg laen, so, aku termissed nak tengok dak2 klas aku maen volleyball harini T-T wah, sedey2. sedar2 jam da tnjuk pkul double satu. erk? ok2. memandangkan aku kne gk buat mnde yg bermanfaat, so, aku pn bukak laptop and bukak muka buku. and again. da xde mende yg menarek. asek2 tgok status luah perasaan bla2. owh tape. hak sendiri kn. yer. aku tahu. muka buku dah x de yg besh, so aku pn terpkir nak tulis something.

semalam tyme layan boring dlm kelas physical pharmacy, aku pn bwak kuar nan hp canggih aku. aku pn terstop kat satu pic gmbar aku n kengkawan yg disnap dr jarak sgt dekat. aku pn tilik lah muke lima2. hm, tetibe aku membezakan setiap wajah. wah, lima2 ade bentuk muka yg berlaenan. yg panjang, yg bulat, bersegi, petak. semua ade. aku jadi kagum. yelah. selama ni aku bukan jenis tilik menilik. and aku pn usha lah sekeliling. even dlm kelas aku ada 104 orang.tapi semua ade bentuk muka,hidung.mata.mulut laen2. maha suci ALlah. ni baru dlm kelas. belom lagi nak tilik satu dunia. betol kate Maher Zain dlm lagu Open ur eyes tuh. " lets question it in ourself. are we so blind to push it all aside." maybe aku lambat perasan nak tengok semua ni. atleast bagos lah jugak aku ade keinginan nak observe semua nih. he2. ni aku tanak lah lg masok pasal cap jari and DNA semua. kang complicated sgt. bukan susah nak tengok kekuasaan aLLAH nih. "We just have to open our eyes heart , mind".
betol x?

No comments:

Post a Comment