nak klik pon bolehlah =)

Monday, December 6, 2010

bersemangat semula!~ (=_=) Y

salam =)

dgn pertlongan seorg kawan, akhrnya aku berjaye jugak tuk cek result aku. fuh. lega. syukur alhmdullah. susah payah halangan dan ujian sem lepas berbayar jugak. ops. aku bukanlah nak show off result aku gempak ke hape eh. aku jus realize sem lepas sem yg aku sangat2 teruji. bermula dengan ujian sakit dan MC selame 2 mggu dah cukup buat aku tertinggal silibus dan belajar sendri tanpe bantuan lecturer. even ade sedkit kejatuhan dalam result ak compare dr 2 sem before, tapi nevarmind. ini sudah cukup baek tuk aku. thanx Allah :)

okey. aku dapat tidur dengan tenang malam nie. tak sabar nk pergi picnic rabu nih. x sabar nak tempuh sem baru (auta jek). x saba nak belajar lagi (double auta). x sabar nak balik kuantan (triple auta). ha3. okeh. tuh je nak cakap. yeah. aku bersemangat dan segar samapi x leh nak tido malam nie. hu2. bukan ape. aku dah bantai tido 3 jam ptg tadi. sbb tuh je. jangan tertipu. ;)

malam ni boleh tidur dengan senyuman ;)

GOOD NITE :P

3 comments:

  1. ni semangat sampai kluaq aura seluruh tubuh macam Goku x ni?

    ReplyDelete
  2. owh x..bese2 jek..he3.. semangat yg bolh dicntrol ..hehe

    ReplyDelete