nak klik pon bolehlah =)

Friday, February 18, 2011

dearie besties=)

dear besfrens ;)

aku ade byk kawan. start dr tadika umor 4 taon smpailah ke univrsiti. baek and x baek. rapat and kurg rapat. mesra and kurg mesra. kawan and shabat. semua orang pun ade. yeay, aku taw itu. eheh. bg aku kawan baek and kawan rapat due bnda yg berbeza. samelah jugak persepsi aku "minat, admire, suka, and cinta" itu pun membawa maksud yg berlaenan. ahah. leceh aku nih. meh aku nak share pasal due jantong hati aku yg kat ats nih. okeh2. ni bukan niat nk promote ke hape. sbb aku taw dorg dah x available. ngeh2. tibe2 plak rindu kt dorg. tacen2. T_T

  • JALILAH JOHAR
okeh. name die jalilah. tp aku x pernah pn panggil jalilah. mcm skema hape jek. ehe. name rock lg remaja die kiotrg pggl J-la. kan pendek and ringkas. jimat mase aku. uhu. die nie aku kenal dr form 1. even die budak baru tp dgn slumbernye masok geng besar aku tyme tuh. atas sikap slumber die tuh aku sayang die. uhu. aku kawan ngn die start dr die x de niat nak pakai braces and sampailah niat nak pakai tuh dtg, and die pun pakai and skarag gigi die dah lawa pun still kitorg kawan baek. ok, lame x? ahaha. dlm dorm kiotrg tido sebelah2 and kat prep kitorg duk mengadap2. sweet kan? ahah. kitorg same skolah sampai f5 sbb due2 setia dgn SMAKL. ok fine. sbb x dapat pindah sebenarnye. disbbkan dari dulu die bijak addmath and physic dr aku, so, die end up skrang dekat UTP as an electrical engineerg student. waktu dulu2, budak2 laki cakap aku sombong and die garang. uhu. sbb ape? dua2 agk kasar and agk kurang nak layan laki. tapi now, die in advance dr aku. tidak lg garang dgn laki + lebeh feminin 100 degree dr aku. OMG. aku je ke yg x pakai shawl lg? ahah. tp nak critenye, antare kitorg ber3, aku nampak j-la is da most tough gal among us. hati cekal and kering + die teror drift dr kitorg. kitorg mmg jarang kontek sbb masg2 bz tp die memg x lupe angkut ak skali kalau nak pi mane2 ang surely x kan lupekan aku tuk bergosip ape2 even benda tuh x rupe macam gosip ;) bagos kan die nih.


blom advance lg


advnce sudaa..


tgok pics pun taw die slumber orgnye ;)


  • sabrina suhaimi
dier nih aku pggl sab. okeh. aku kawan ngn die dr f1 jugak. die ni manja terlebeh sket dr kitorg even die anak sulung. so, kalau kitorg dgn die, mmg nampk die mcm adek lah+ faktor ketinggian pun maen peranan kan sab? ahaha. benda yg paling aku ingat pasal die, die mmg kuat tido dlm kelas. bukat kuat seket tp kuat banyak. infact, baru start exm pun die leh tertido. ahah. tp die nih femes dlm kalangan cikgu2 kat skolah sbb die sgt2lah ramah. beza lah kan ngn aku n j-lah time tuh. waktu kat skolah dulu b4 die pindah ke KISAS, die nih macam protector aku. even die kecik aka rendah. tp die sangat garang oke. aku ingat die pernah kene sound dgn cikgu sbb nak baling batu kat sorg budak laki yg kacau aku. bukan sekali. tp bnyak kali die jadi heroin tyme aku kene kacau. die sgt pantang kalau aku kene kacau. bagos kan? dulu2 aku nih lemah seket. ahaha. dats y mase die pindah tyme f4, aku nangis 7 hari 7 mlm mengenang naseb. huh. tp kitorg dpertemukan balik kat UIA coz due2 reject offer pergi over da see. she's now dekat UIA gombak as communication engineerg student (betol ke?). ehe2. die nih bijak taw. kalau tyme exam ngadu konon2 x boleh jawab exm, malas study. last2 every sem dean list jugak. haiyyok. ape yg spesel dgn sab nih. die sgt tabah. dulu2 badan die agk berisi. bukn sket tp byk. tp aku still x boleh nak ingat mcm ne rupa die dulu. tp disbbkan determination die yg sgt tinggi, w/o using any products, die boleh kurus. kurus yg bukan seket tp banyak. seyes aku kagum. healthy diet+exercise is enough 4 her. and aku totally agree. ;) baru harituh jumpe die. boleh pulak die kate she's still not satsfied dgn diri sendri cz tengok aku ad j-lah Lg kurus dr die. OMG. x taw lah kan. ahaha.


time nih die comel lg


pics dolu2


see now? ahah


kalau nih x kurus gak xtaw lah sab oii.

p/s : tiga2 suke display gigi. ahaha

No comments:

Post a Comment