nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, February 16, 2011

maulidur rasul vs teluk cempedak ~

salam maulidur rasul =)

okeh. aku dah lewat update belog. bukan sbb kekangan mase atopun ape, tp sbb ketiadaan USB. ak x suke sket post entry tanpe gmbar. sbb aku jenis x reti nak tulis pjg2. eh, yeke? ahah.

aku penah gitaw kan b4 dis yg aku ade join Usrah kat UIA nih. usrah yg diconducted oleh senior pharmacy jugak, kak arifah. since die pun study pharmacy mcm kitorg, so, surelah die mengerti kePACKan time table kitorg everyday. standardlh kalo sllu usrah kitorg x menjadi, batal, ato postoponed. eheh. nak dijadikan cerita, kak arifah ajak pergi teluk cempedak tyme cuti maulidur rasul tuh. okeh. buat usrah dekat pantai. baru rock kan? orang laen dok dating2, mandi, BBQ. kitorg buat halaqah kat sane. ;) makan2, bincang2, tengok video, cerita2, nangis2. eh? eheh. suddenly, ade sekolompok manusia dtg nyanyi2 belakang aku. okeh. fine. mereka2 aka kwn2 baek aku dtg bawak kek. HAPPY BIRTHDAY again to ME n KAK SYIKIN again. eheh ;P


jgn konpius dengan no23 kat ats kek tuh eh ;P

kwn2 yg plg aku SAYANG
(nani, tokseh crop mung. x smpai hati)



budak2 usrah and kwan2 baek

anak didik kak arifah yg juara explore race ;)

No comments:

Post a Comment