nak klik pon bolehlah =)

Saturday, February 19, 2011

saket hati x?

salam =)

sabtu dan ahad amat di nanti. bukan sng dpt rest lebeh sket. x terkejar bgn mandi iron baju pakai tudung sapu nutella kat roti and makan smbl otw pergi kelas. bukan senang ye tuk mereka2 yg sealiran dgn aku tuk rest.

then, satu pagi di hari wekends yg amat mngantuk kan. lagu "FIght for dis love" nyanyian sape aku kurg pasti kdengaran. ok fine. aku tgok skrin hp. name yg dikenali tapi amatlah tidak rapat kol aku. and aku pkir, oh. aku x de urusan pape or urus any program dgn die. so, aku biar je. n then, hp aku bunyik lagi. da same person. aku pun sorok hp bwah bantal. kali ke3 kol. aku silent teros. ok then. lepas2 tuh vibrate dah pulak. bergegar satu katil. stress woo. bile dah lebeh 5x miskol. aku baru berdebar. ish! maybe ade emergncy and khidmat aku AMAT die perlukan. oke. kali ke 6 die kol. aku tekan button answer. and dgn perasaan berdebar, aku dengar balasan dari pihak sane..















" nak pinjam bola futsal kamu bole x? "


erk!!! T_T

1 comment: