nak klik pon bolehlah =)

Saturday, October 9, 2010

aku kuat!! ^-^ y

salam...

IKOD is one of the place where i can spend a lots of money there...within a minute...zaaaap...RM100 aku melayang...gud gal liyana...impian utk berjimat hanya tinggal kenangan ;) sure semua yg kaki shoping tertnye2 pe itu IKOD rite? hahaha...IKOD ni name laen bg 'open day' la bg aku..dolu2 kat skola kite pggil rumah terbuka la,open daY la...hari kantin n bla3...so, leh imagine la kan byk gilers stall-stalL tuk kaki shoping n kaki makan mcm aku nie...oh2..aku bkn kaki shoping..aku hanye suke bershoping...;P

hari ini aku mmg penat berjalan...dr pagi sampai ke ptg..dr mendung da ke panas terik..makan, shoping, wat medical checkup..sampai pitam kawan aku sorg baru kitorg jumpe jalan pulg ke bilek...hu3...malam ni duk bilek je la gamaknye cz aku kene save energy tuk esok...i ade match netball u noe...hoyeah T-T tp sekali lg, impian hnye tggl impian...aku mlgkah jua ke IKOD mlm ini...he3.. oho...teringat tadi tyme wat counseling bout weight aku...as usual..aku memg x penah nk capai berat badan ideal..jadi, td sempat la aku dengar ceramah bla3 dr akak senior tuh...ish2...dalam hati berbakul2 aku nk bidas balik..tp sbg menghormati die yg sdg mnjalankan tugas, aku hnye tersnyum dan mengiyakan sahaja =)

" akk, bukn sy x mkan byk apatah lg x mo makan...waktu mkn sy jarang2 sy missed taw..tp disbbkan output sy 3x ganda dr input, how come sy nk gemok?? sy penat blja..penat pergi lab tiap hari..pnat wat kuiz...penat tido...penat maen..." jwpn dr hati nurani ini...hee3x...

tapi x pe la kan..hidup memg untuk bkerja..dan berpenat2..kalo nk berehat n tidor jer, tunggu jer saat mati nanti...tyme tuh la kita rehat puas2...hukhuk..insaf seketika...T_T

makin sem mahu smpai ke pghujung, makin bermcm2 bnd jadi kat diri ini..tapi krn diri ini kuat, jadi diri ini dapat bertahan sampai ke saat ini ;P he2...aku tahu aku kuat...sbb tuh aku berjaya mengsubmit berbakul2 reports...mnjawab bertan2 kuiz..bangon pagi tuk ke kelas..tahan diri dari balik rumah...krn ape? krn aku tahu aku seorg yg kuat !! motivasi tuk diri sndrik sbb tadi rase nk Nangis tengok terminal bas...oooohhh...rumahku...T_T

dan minggu ini juga bermcm2 jadi...aku jadi femes seketika di kuliyah pharmacy...mukaku terpampang di merata2...kuar kelas..masok kelas...lift...akn kelihatan mukaku yg x comel itu...(hnye gambar itu yg x comel) ha3...suddenly aku tercalon jadi ass.head sport n rec tuk IPHA ( main board tuk kuliyah aku) ...thnx kpd yg mngundi n sntiase bg galakan sokongan yg x berbelah bhagi shgga saat aku kalah pon...sume dok tny.."nape eh ko kalah? kitorg da hbs kempen da.." ha3...aku pon mmg x mau menang...da other day pon aku dioffer the same post, but still aku reject cz aku mahu jadi available...I'm wanna FREE!!! ...loteh da jadi penagawas dari darjah 3 sampai F5...he3...skang nk jadi budak biase yg baek dan bijak jer ;P

las skali, aku baru pasan bnda yg aku cita seket jer kot kene ngn tajok aku..tibe2 rase aku patot bagi name entry ini IKOD...hahaha...biarlah...ok la...bye2..beta mahu buat asigment pharmaco =)

P/S: aku mahu pulang plsssh!!!!!!!!!!!!! 5 weeks to go T-T

No comments:

Post a Comment