nak klik pon bolehlah =)

Thursday, October 21, 2010

tidur petang (",")

assalamualaikum wbt.

oh.makin rajen aku mengupdate blog aku.aku baru bangun dari tidor sementelah (ayat febret) aku melelapkan diri selama hampir 2 jam.haiyokk liyana.dah la tidur waktu petang.udah tuh pulun habis2.malam kang orang laen tidur, kau kawanlah dengan kucing2 kat T3.ops!.

da name pun tidur waktu petang.surelah mimpi pun yang bukan2.ek?tidur malam pun aku mimpi bukan2 gak.he3.tidur dan mimpi memang x dapat dipisahkan dalam diri aku.kalau aku tidur sure aku mimpi.kalau aku mimpi sure aku tengah tidur.ek?.saat ini, aku terbayang2 lagi mimpi aku yang baru sekejap tadi berkabur itu."LAKI AKU HENSEM GIL.....".hah kau.kalau da ada perkataan start dr "G" tuh, memang aku maksudkan sangatlah kn.tapi yg x bestnya, aku pulak x lawa.(merujuk kepada dlm mimpi sahaja!).sampaikan time kahwin semua orang dok kutuk2 nape laki tuh pilih aku.hahaha.nasib aku mimpi sekejap jer.kalau lama, mesti aku da nangis2 kene maki dalam mimpi tuh.tacheng2.

hmm.bila bangon je tidur.tibe2 aku terpikir.nape aku dikutuk dalam mimpi tuh eh? sebab aku x lawa? or sebab dorg jeles? or sebab laki aku tuh bf lame dorang? hahaha.tapi mestilah sebab x lawa kan.sebab yg dok kutok2 tuh da kategori nenek2.ohhhh.x boleh ke orang hensem+x lawa berkahwin? haik! x kanla yg hensem mesti dgn yg cantik, yg hodoh mesti kawen dgn yg x lawa? ti mesti genetik anak diorang akn berlaku ketidakadilan di situ.hahah.phm kn?ops...persoalan bermula.

pengalaman aku yg dapat aku tengok.and apa yg berlaku di sekeliling aku.selalunya orang cantek molek ni pasangan dia suam2 kuku jer.ataupon, yg hensem mesti bersatu dengan perempuan yg sedang2 saje.he3.betol x aku cakap?kalau korg x caye, baek korang g shoping complex yg berdekatan and tengok sendrik dengan mata korang.eh,perlu ke? he3.

dari pandangan aku lah kan.buat apa lah kite nk duk kutuk2 pasangan yg "x bagai pinang dibelah dua ni".ye lah.kau duk kutok, ko tuh cantek sangat ke?x kan..hah, jadi biarlah dorang berbahagia dengan pasangan masing2 even macam "beauty and the beast pun". lagipun, allah kan maha adil. dats y setiap pasangan itu dilengkapi. yg hensem akan mengsupport gene2 x lawa dari sebelah perempuan and begitulah sebaliknya. barulah anak2 yg terhasil itu sederhana rupa mereka.(ini teori merapu aku).ha3.

tapi kan, tibe2 aku terpikir lagi.apa reason selalu lelaki hensem pilih perempuan x lawa and ape plak reason pmpuan lawa macam aku pilih laki x hensem? ops.(terlajak).tapi nak pikir alsan macam x sempat sebab da maghrib.aku kena mandi+solat dan sewaktu dengannya.nanti da dapat top reason 'WHY THE BEAUTY AND THE BEAST CHOOSE EACH OTHER", akan aku update lagi.


~tenkiu sebab bace

p/s: part yg paling fake dalam ni, pasangan aku tak hensem tu.insyaallah hensem.ek? aku x lawa la eh?oh...perlu dipikirkan lagi.

No comments:

Post a Comment