nak klik pon bolehlah =)

Friday, October 22, 2010

kisah mereka belom berakhir T-T

assalamualaikum wbt.

Tibe2 hati aku terdetik untuk berkongsi akan kisah dia.ini bukan kisah aku.aku hanye seorang pemerhati dan sangat dekat dengan dia.dia ini seorang perempuan.atas izin dia, crite ini akn ku kongsi.

kisah cinta dia bermula 4 tahun yg lalu. walaupun banyak kali mereka berpisah, tp banyak kali jugaklah mereka merujuk dan akhirnya mereka bertahan sehingga kini. dia sayang akn si B. walaupun hubungan itu tiada atas dasar kapel atau "in a relationship with", tapi dasar hati mereka, mereka tahu hati mane yg perlu di jaga.hati mana yg sedang menunggu.dan hati mane yg setia.

dari dulu hingga kini, mereka diuji dengan pelbagai halangan. orang ketiga, keluarga, pelajaran semua dapat mereka atasi. tapi akhirnya.pada tarikh 21/10/2010, semua itu tiada makna lagi. bukan kerana kisah mereka itu berakhir, tapi mereka terpaksa berkorban demi cinta mereka nan satu itu. dia merasa hari2nya kosong dengan hubungan yg terjalin itu. bukan kerna B ataupun apa, tapi kerna perhubungan rapat mereka itu haram di sisi Islam.

cantek sungguh ALLAH aturkan semua ini untuk dia.sekali Allah mengetuk pintu hatinya untuk berubah, berlakulah satu perubahan dalam kisah mereka. dan lagi maha hebat kuasa Allah itu apabila B memilih untuk berpisah demi keberkatan sepanjang hidup mereka.

janji setia diikat.semoga mereka berdua mampu untuk bertahan. kerana aku tahu, dia yakin dengan aturan ALLAH mahupun kalimah jodoh itu sendiri.kisah mereka akan bermula lagi cuma bila itu tidah tahu.lambat atau cepat, dia akan mencari B. demi mengotakan sebuah janji.demi kisah cinta mereka.demi segala2g-galanya.



"IF U LOVE GURL SO SO MUCH.STAY AWAY FROM HER.SEE HER PARENTS.TALK TO YOUR PARENTS.AND GET MARRY WITH HER"

p/s: crite ini adaptasi dari quotation di atas.sebarang kejiwangan tidak akan ditanggung.haahha ;P

No comments:

Post a Comment