nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, October 27, 2010

its not easy =)

assalamualaikum wbt..

terpaksa gak update blog after penat berhempas pulas jawab exam PHARMACOLOGY (trpkse dihightlightkan ats sebb2 tertentu) and PERIPHERAL NERVOUS SYSTEM (saje nk highlight).huhu. senang ke nak jadi student? ouch.pendapat aku yg sedang bergelar student ni.jwpan aku mudah jer.its tough!!! lg2 tuk orang malas cm aku.seyes x tipu.

tengah2 study pharmaco pg tadi, bole plak aku terpkir, "aish, lagi 5x aku kene tempuh final exam gini". haiyok.penat woo.bukan penat exam.tapi penat kene study :p yer ler, penat la kalau pangai memang da pemalas liyana oi. sume benda jadi x stabil. start dengan dapat result 3rd biotech yg x bape nk lawa+kene study pharmaco dlm keadaan penat,las2 end up dgn jawab exm dgn ntah papenyer. sume perencah aku bantai dalam paper exam tadi. siap da goreng n rebus skalik semua benda dalam 1 cite. hopefully, ade la terselit gak marks di situ.hahaha

erm, tibe2 aku jadi kering idea lak. maybe sbb tido yg still x cukup.aish, nk lelapkan mate pon still terbayang2 jawapan pharmaco aku tadi.seriau wooo.dr. wan mesti muntah darah bace jawapan aku.ish2. ampun dr wan. (byk soklan yg sukar difahami) T-T

herm, tapelah. nasib lar essay. still bole doa banyak2. yer la. keje manusia bukan komputer.so, marks kesian tuh mesti ade kan? hehe. hope semua usaha setimpal la dengan result yg bakal kuar nanti. ameen n insyaallah.

peace no war!!!!


p/s; arinie aku tade pesanan penting. just nk ingatkan STUDY YER KWN2!

No comments:

Post a Comment