nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, November 3, 2010

syok sendiri.kah3.

hye peeps!!!

alhamdullillah aku n kengkawan yg laen da berjya khatamkan 8 paper final exam. tggal 4 je lagi tuk ke titian terakhir menghabiskan sisa2 sem ini.alhamdllah.susah x exam? he3.lumrah exam kan.mesti la ade yg susah n senang.tp syukur.overall aku boleh jawab.hoyeah2. ^-^Y.

actually aku ada masalah besar regarding dis blog.how come page aku x leh dispaly anytg? how?how? namaste? erk? he3.tensen jerk rase.ni pun aku saje syok sendrik tulis even orang laen boleh bace or x pun aku x tahu.im so jelous tgok orang laen update blog bagai tapi aku punye muke blog entah ke mane hilangnya.ha3.sedey n tensen woo.aku da la separa merdeka.tolong la jangan wat hal blog oi!!!! arghhhhh! aku stress pasal blog lagi trok dari stress pasal jawab PHARMACOLOGY taw.hukhuk2.ramai da ngadu kat aku pasal blog aku nie.hrm.tape2.akan aku bawa ke muka pengadilan regarding dis big problem.ha3. 'Fuuuuuuuh'...(buat jampi kat blog sndrik) hahaha.


p/s: sape2 yg bijak pandai berkenaan blog, IT, teknologi zaman skrang yg serba canggih ni.pls la help me yer.(aik, org bukan leh bace pn post ni).ha3.sekian
.

2 comments:

  1. yana ape yg xleh displaynye?ak tgk normal je blog ko ni xde 'disease' pon.huhu~

    ReplyDelete