nak klik pon bolehlah =)

Tuesday, November 16, 2010

broga hills~



asslamualaikum wbt..

harinie nak cite. aku dapat buat something yg dah lame aku rindu nak buat. tyme exam final harituh lg aku da trbayang2 nak panjat bukit lg. pergh. naseb lah dpt kawan2 yg reti tuk plan n reti tuk realisasikan, dptlah jugak aku bermand
i peluh harinie. =)

ok, aku crite lil bit pasal tempat yg aku pergi harini eh. broga hills ni terletak dkat semenyih. ak ingat kan semenyih nih dekat lah jugak dgn rumah aku. rupenye agk jaoh gk lah. hu3. n also today was my first tyme naek ERL transit OK. sgt jakun aptah lg aku berdikari sengsorg tuk beli tiket, press button kat pintu (ERL x same dgn komuter, STAR, LRT). semua bnd aku buat sendri. sampailah ak ke destinasi di mane incik farid n nabil dtg mengambil aku. fuhh. pengalamn baru. eh, tersimpang jauh lak. ok, back to broga hills. tadi kitorg amik mase arnds sejam tuk sampai puncak. erm, eh! x sampai pun puncak. cz aim kitorg nak tgok sunset jer pun. n memandangkan hari da mgrib and ramai yg da pancit, so, kitorg stop je kat stage 2 bukit. even susah kitorg nak sampai bukit nun, tp nevamind. aslong, kitorg semua hepi. mlm ni boleh tido dgn lena (sbb penat sbnrnye). next program, tawan puncak kinabalu. ha3.


kami smpai kat puncak ats sane tuh..power kn? huahua


view dr atas =)

bersusah payah nabil turun bukit dgn kasot skate ayahnyer.ha3.


muke bajet tenang lpas diserang tebuan ;P


ini antr jalan yg perlu dilalui.menarik kn?


kami org first yg sampai. ehem2. bukan kami tp SAYE =)


SUNSET itu sgt lawa =)



pics of da day.ha3..

p/s : thanx a LOTS to farid, eman, shasha, dida, nabil =) pasni boleh lah beli kasot hiking bg x jatuh bukit nun. ha3.ehem2.bukit ni pun tmpt sheikh muzaffar tgkap pics tuk pre-wedding dier ok. ha3.

No comments:

Post a Comment