nak klik pon bolehlah =)

Saturday, November 6, 2010

duhai mentos ^-^y

assalamualaikum wbt..

hikhik..entry kali ni x mo dah update pasal exam.ti semua org boring.sbb aku pn da boring asek masok exam hall jerk.hu3.yg aku tahu, lagi 3 paper aku nk khatam da sem nie.hoyeah2.da boleh kemas barang bawak balik cuti ;P

okaylah.seperti tajok tertera di atas, 'DUHAI MENTOS" kn.prkataan duhai tuh terbawa2 sebab aku baru lpas khatam movie duhai si pari2.so, aku pn namekan la entri ni duhai mentos.he3.ouch, sebelum itu.duhai internet.napelah dari tadi engko 2 bar x sudah.pandai betol buang tebiat.mentang2 hujan.engko pun malas nk bkerja.ceh! aku nk update belog la.ergh....!

back to my main topic la kan nk cite.bbrapa hari smalam.owh.hah, bebrapa hari tuh sejak aku exam BMC (basic medcnal chemistry) + pathology pada hari yg same.lelangit (portion dalam mulut) aku luka+sakit+cedera.he3.seyes ni woh.aku x tipu.ke korang x taw ape tuh lelangit? try google map sket yer la cenggitu.tp kalo nak cari kat peta dunia pon bole.tade hal lah! .hahaha. sakit ni aku tanggung selama bebrape hari.baru semalam kot okey.bijak punye lelangit.aku da lapar keriuk kurus melidi baru la engko nk sembuh.ek?

aku ni bukan ape.memang ade personal problem dgn mentos ni.yerlah.aku memg tgkap cintan habes la dgn orang yg bername mentos nih.mane x nye,kita selalu dengar org dok addicted dgn drugs la.alcohol la.tapi aku ni addicted habis dgn mentos.nak dibuat critenye.malam b4 exam 2 subjects diatas tuh.aku pun konon2 la beli 2 batang mentos yg panjang tuh.dengan niat ubat bagi hilang ngantuk tyme study.tapi naye.aku makan seketul.aku amk ag 2,3,4,5 ketul....alih2 tinggal la pembalut jer dalm mase sejam lebeh.habes la aku kunyah dua batang pjg tuh.haha.dasat kan? nasib gigi aku penuh lg, alhmdullh. ;)

haiyok.lepas tuh.kesengsaraan mulut terase la keesokan harinye.im da one who's irrititated my own lelangit (aku x tau dalam bi ape).haha.sakit habis la.first time kene terok gini.selama ni mmg penah kene tp thap moderate lagi.but dis time, dah type severe okay.sampai effect kat whole mulut.nk telan air liur pun susah.apetah lg bercakap dan makan.berpuasa lunch la aku gamaknya bbrapa hari yg lalu.hukhuk.baru la terasa nikmat makan itu sgt berharga.whoooa.lepas ni x nak da makan gula2 byk sangat.(gula2 jer bukan mentos) ;P

tapi, walao ape pon terjadi.aku tetap pencinta setia kepada sang mentos.sebab aku rase mentos sangat chomell.colourfull.n sangat sweet.haha.hidup aku ceria kot kalao ade mentos.kau cakap la perisa ape.semua penah aku telan.tapi satu je yg bkan febret aku.yg rase mint th.not my taste.adelah sepaket dalm locker aku.dari sem lpas x habes.he3.n disebabkan rase rupa dia yg chomell th.aku hope one of my barang hantaran nanti adelah mentos.ish, mesti chomell habes.i loike.take note yer my future =)

okey..aku titipkan korg bbrape gamba mentos febret aku.yerlah.mane tahu ade yg x tahu ape itu mentos kn.so, aku tlg la bagi korang kenal.hahaha.n bagi yg da kenal, cube tenung lame2 gamba mentos2 nie.n tanamkan rase cinta terhadap makhluk ni.huahuahua.

post ni da lame buat.tapi sebab line tenet yg sangat "laju', jadi terpkse la postponekn tuk publish.sekian.he3.

p/s: lupe nk cite aku gune ubat ape nk bagi sembuh lelangit ni.erm, tokseh cite la kan.ti mesti boring entri nie.skema jerk.erk?

No comments:

Post a Comment