nak klik pon bolehlah =)

Wednesday, October 20, 2010

bukak mata luas2 yer =)

assalamualaikun wbt.

ohoo...nampknya aku tidak berkesempatan utk pending cerita aku sampai habis final.hahaha.aku kena jugak menulis sebab aku memang suka bercerita, membebel, bercakap apetah lg berkongsi.its fact!! kuikuikui.oho, sebelum itu.ada benda baru yg aku belajar harini sementelah aku adalah seorg yg kategori IQ nya terhadap IT sgtlah rendah, jadi bnda sesimple ini pon buat aku kekaguman seketika.semua org mesti ade nmpk kn dekat sekeliling blog aku ni ade iklan2? oho..aku malas nk terang.klik jer iklan tuh krn time itu anda sudah membuat kebajikan yg sangat besar kepada diri ini dan pastinya pahala "menderma" sudah menanti anda. hahahaha.

p/s: ape salahnya membaca sambil beramal.ye x? hehehe.

No comments:

Post a Comment